Železnička pruga na Pančevačkom mostu biće rekonstruisana, a na jedinom mostu preko Dunava biće izgrađen i drugi elektrificirani kolosek do glavne stanice u Pančevu. Dva koloseka obezbediće veću propusnu moć, to jest prolazak većeg broja kompozicija. Rekonstrukcijom deonice od 15 kilometara na trasi Pančevački most – Pančevo glavna stanica, sadašnje vreme putovanja od 23 minuta biće skraćeno, jer će se vozovi kretati brzinom od 120 kilometara na sat (sadašnja brzina je 80 kilometara na čas). Radovi startuju početkom sledeće godine i predviđeno je da traju 824 dana, odnosno dve i po godine. Ukupna vrednost ovog projekta je 69 miliona evra, od toga 60 miliona evra iz ruskog državnog kredita i devet miliona evra iz budžeta Srbije.
Železnička pruga na Pančevačkom mostu biće rekonstruisana, a na jedinom mostu preko Dunava biće izgrađen i drugi elektrificirani kolosek do glavne stanice u Pančevu.
Dva koloseka obezbediće veću propusnu moć, to jest prolazak većeg broja kompozicija. Rekonstrukcijom deonice od 15 kilometara na trasi Pančevački most – Pančevo glavna stanica, sadašnje vreme putovanja od 23 minuta biće skraćeno, jer će se vozovi kretati brzinom od 120 kilometara na sat (sadašnja brzina je 80 kilometara na čas).
Radovi startuju početkom sledeće godine i predviđeno je da traju 824 dana, odnosno dve i po godine. Ukupna vrednost ovog projekta je 69 miliona evra, od toga 60 miliona evra iz ruskog državnog kredita i devet miliona evra iz budžeta Srbije.
Projektom je predviđena rekonstrukcija postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš, izgradnja mosta preko reke Tamiš, dve stanice, dva stanična perona, jednu ukrsnicu, vučnu podstanicu Pančevo i ranžirnu stanicu Krnjača.
„Radovi se finansiraju sredstvima ruskog kredita pa čekamo formalnu saglasnost Ministarstva finansija Rusije. Za izbor izvođača radova zadužena je ruska železnička kompanija ’RŽD internešenel’”, kaže za naš list Nenad Stanisavljević, direktor Medija centra „Železnice Srbije”.
Ugovor s kompanijom „RŽD internešenel” o realizaciji projekata modernizacije srpskih železnica koji će se finansirati iz takozvanog ruskog državnog izvoznog kredita vrednog 800 miliona dolara, „Železnice Srbije” su potpisale krajem maja. Ovim ugovorom obuhvaćeno je pet projekata modernizacije infrastrukture i voznih sredstava železnice, a jedan od njih je upravo izgradnja i elektrifikacija drugog železničkog koloseka na deonici Pančevački most – Pančevo glavna stanica.
Aneks 1 ugovora, koji se odnosi na modernizaciju pruge Pančevački most – Pančevo glavna stanica, potpisali su 14. juna ove godine „Železnice Srbije” i „RŽD internešenel”.
Ministarstvo građevinarstva i urbanizma Republike Srbije odobrilo je 3. oktobra „Železnicama Srbije” građevinsku dozvolu za rekonstrukciju i modernizaciji pruge Pančevački most – Pančevo glavna stanica.